Sinds donderdag 16 mei heeft Vivent een nieuwe website. Zowel de inhoud, vormgeving als de structuur zijn vernieuwd. Een heel nieuw concept dus. We zijn trots en blij dat de nieuwe website actief is. Zie www.vivent.nl.
Voor wie?
Met deze website verwacht Vivent de doelgroep cliënten en naasten nog beter te kunnen helpen op het moment dat zij zorg, behandeling of ondersteuning nodig hebben en zich afvragen of Vivent hiervoor de juiste organisatie is. De website geeft dus een antwoord op vragen zoals: ‘Kan Vivent iets voor mij betekenen?’ ‘Voel ik mij er goed bij?’, ‘Hoe kan ik die zorg krijgen?’ en ‘Wordt die zorg vergoed?’, etc. En als zij eenmaal de zorg of behandeling krijgen bij Vivent, dan krijgen ze meer informatie op maat en is er persoonlijk contact.
Inspelen op behoefte bezoeker
Wij geloven dat een gebruikersgerichte aanpak de sleutel is tot een succesvolle website, omdat de cliënt dan echt centraal wordt gezet. De website biedt daarom een intuïtieve en naadloze gebruikerservaring, waarbij we de bezoeker helpen om gemakkelijk en snel te navigeren door de inhoud. We hebben de website ontworpen om te voldoen aan de behoeften en wensen van de doelgroep, zodat elke bezoeker zich welkom en veilig voelt en niet verdwaalt in een overdaad aan informatie.
We stellen vragen aan de bezoeker om zo relevant mogelijke informatie aan te kunnen bieden. We proberen om de bezoeker de optimale ervaring te bieden, ongeacht het apparaat dat wordt gebruikt (mobiel, tablet, desktop computer).
Wat is er vernieuwd?
Er is veel vernieuwd, de belangrijkste veranderingen zijn:
- De website is rustiger geworden, gebruikersvriendelijker, bevat minder tekst, meer beeld en heeft een frissere en eigentijdse uitstraling
- De navigatie is een stuk eenvoudiger geworden en speelt meer in op vragen
- De inhoud is geheel herzien en herschreven in begrijpelijk Nederlands
- De nieuwe huisstijl van Vivent is helemaal in het ontwerp verwerkt
- De fotografie is vernieuwd
- Er is meer informatie voor mantelzorgers
- Bijna overal in de website zijn mogelijkheden om contact op te nemen
Met elkaar
De website is gemaakt samen met een brede vertegenwoordiging uit Vivent, bestaande uit medewerkers uit de VVAR, OR, Vraagbaak, zorg, cliëntenraad, ondersteuning, etc. Bestuurder en opdrachtgever Pieter Hermsen over de nieuwe website: “We hopen dat iedereen die onze website bezoekt de informatie waar hij of zij naar op zoek is sneller vindt, zonder omwegen en passend. Daar heeft naar mijn mening de projectgroep stappen in gezet”. Reactie van Rien Heesakkers van de Cliëntenraad Vivent Wijkverpleging op de website: “Ziet er prima en professioneel uit. Rustig beeld en is ook snel. Informatie is snel te vinden.”
Neem contact op:
Algemeen nummer:
088 – 163 70 00
Stuur een mail:
info@vivent.nl